Gdy Twój syn jest debilem Pobierz

Wyślij do znajomych
Dodaj
  • 31 lip 2020

  • ☛ Fanpage - https://www.facebook.com/PolToonTV/ ☚ ☛ Sklep - https://psyjada.cupsell.pl/☚ ☛ Spodobał Ci się film? Nie zapomnij zostawić łapki w górę!☚ ☛ Subskrybuj kanał, jeśli chcesz być, jako pierwszy poinformowany o nowościach na kanale i nie chcesz przegapić, żadnego odcinka ☚ ☛ Drugi kanał z animacjami widzów - https://www.youtube.com/channel/UCN-1... ☚ ☛ Wesprzyj kanał - www.tipanddonation.com/poltoontv ☚ Aktorzy głosowi: Ojciec/Syn - Michał Feluś-Chmieliński Muzyka: Sunleo - Czysty wiatr Kontakt: poltoontv@gmail.com

Komentarze

  • Kostek D
    Kostek D 1 tydzień temu

    Tej końcówki się nie spodziewałem. XD

  • kubsterr
    kubsterr 1 tydzień temu

    KISNEXDDDDDDDDDDDDD

  • DOBIJAMY_1_MILION
    DOBIJAMY_1_MILION 1 tydzień temu (edytowany)

    Stare ale yare 🤣

  • Majack
    Majack 1 tydzień temu

    "tak kurwa, twoja matka"

  • XxFoxtrot6429xX
    XxFoxtrot6429xX 1 tydzień temu (edytowany)

    "A jest taka maszyna że wsadzasz parówkę a wychodzi baran?"

  • yaliso gioouy
    yaliso gioouy 5 dni temu

    Legenda głosi, że jak dwa razy klikniesz like to on nie zmieni koloru ps za suba oddaje 10 w ciągu 30minut

  • KOLOLOWY YT
    KOLOLOWY YT 1 tydzień temu

    Xddd czarny humor

  • Miauczkiewicz
    Miauczkiewicz 1 dzień temu

    syn: "A czy jest taka maszyna, że wkładasz parówkę a wychodzi baran? *robi poker face*"

  • NinjaTheGamerツ
    NinjaTheGamerツ 1 tydzień temu (edytowany)

    Czarny humor...

  • Księżniczka Natalka
    Księżniczka Natalka 1 tydzień temu

    Ale sztos 😅❤️

  • CESARSTWO WOLSKIE PL

    KIEDY PSY Jadą!!!!! 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

  • Sebastian Ślesiński

    Kiedy następne psy jadą

  • Misiojaga
    Misiojaga 1 tydzień temu

    XDDDDDDD

  • Kamuś - Kanał zapasowy

    Legenda głosi, że jak dwa razy klikniesz like to on nie zmieni koloru

  • DamianeQ_PL
    DamianeQ_PL 1 tydzień temu

    Japierdole zajebiste 🤣🤣🤣

  • kanał usunięty
    kanał usunięty 1 tydzień temu

    Xddd tego się nie spodziewałam na końcu😂😂😂

  • ReYu AMV
    ReYu AMV 1 tydzień temu

    O stary ale dojebałeś 😂😂😂

  • Tooomek pl
    Tooomek pl 1 tydzień temu

    Fajne XD

  • Weronika Aduda
    Weronika Aduda 1 tydzień temu

    To mnie rozwaliło xD

  • Nightcore Victoria. pl
    Nightcore Victoria. pl 1 tydzień temu

    O kurwa prychłam zajebiste 😂😂❤