PRACOWAŁ ZA 700 ZŁ, A DZIŚ MA MILION SUBÓW *Poczciwy Krzychu w szczerym wywiadzie | DUŻY W MALUCHU Pobierz

Wyślij do znajomych
Dodaj
  • 14 paź 2020

  • Poczciwy Krzychu jeszcze dwa lata temu pracował w kinie i śledził w Internecie poczynania Friza. Z czasem zupełnie przypadkiem dołączył do Ekipy i dziś na instagramie ma 1.3 miliona obserwujących, a na YouTube prawie milion subskrypcji. Link do mediów społecznościowych mojego gościa: https://www.instagram.com/poczciwykrz... https://www.youtube.com/channel/UClW-... ***Jeśli mnie subskrybujesz to zaznacz DZWONEK 🔔, który znajduje się obok miniaturki kanału. Będziesz wtedy dostawał powiadomienia o nowych filmach*** --- Zapraszam Was do swojej grupy na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/25619... --- Subskrybuj mój kanał i bądź na bieżąco: http://bit.ly/1Lx5msO Facebook: https://www.facebook.com/duzywmaluchu Instagram: https://www.instagram.com/duzywmaluchu Email: fnowobilski@gmail.com

Komentarze

  • Duzy w Maluchu
    Duzy w Maluchu 2 tygodnie temu

    Zostawcie subskrypcje:

  • Poczciwy Krzychu
    Poczciwy Krzychu 2 tygodnie temu

    dzięki za zaproszenie! pomimo, że nie miałem jakiś niesamowitych histoii życiowych którymi mógłbym się podzielić, to bardzo miło się rozmawiało :)

  • Mixer
    Mixer 2 tygodnie temu

    Znajomo jakoś ten ziomek wygląda. Równy gość

  • Na czasie
    Na czasie 2 tygodnie temu

    Paris Platynova mógłbyś zaprosić. To mogłaby być ciekawa rozmowa xD

  • Gradu
    Gradu 2 tygodnie temu

    Bardzo fajnie się ogląda takie wywiadziki. Można sporo wyciągnąć z nich i zyskać ogromną dawkę motywacji. Pozdrawiam :)

  • Michal 1503
    Michal 1503 2 tygodnie temu

    Żeby coś więcej się dowiedzieć na temat samej Ekipy to dobrym pomysłem było by zaproszenie Wujka Łukiego.

  • Mati_TV
    Mati_TV 2 tygodnie temu

    ooo Krzychu! :) Zabieramy się za oglądanie

  • Maciej Cieślak
    Maciej Cieślak 2 tygodnie temu

    Zaproś Owcę z Warszawski Koks!

  • CalViN420
    CalViN420 2 tygodnie temu

    zaprosisz Wujka Lukiego? gosc sie wydaje mega ogarniety

  • dolce piccante
    dolce piccante 2 tygodnie temu

    W tym maluchu siedzą dwie fajne mordeczki :). Krzysiu jest najfajnieszym z domowników, zwykły chłopak od zera do milionera :)

  • The Hunter
    The Hunter 2 tygodnie temu

    Ale super, że wziąłeś Poczciwego Krzysia na wywiad! :)

  • Mateusz Mateusz
    Mateusz Mateusz 2 tygodnie temu (edytowany)

    Czekam na film z Zbigniew em Stonoga!!! Może być ciekawy wywiad!!

  • Piotr Nasiłowski
    Piotr Nasiłowski 2 tygodnie temu

    Pozytywny gość!

  • Mariusz A
    Mariusz A 2 tygodnie temu

    Może wywiad z Dzikim trenerem?

  • Kubuś
    Kubuś 2 tygodnie temu

    Dźwięk 1 biegu w maluchu to miod dla moich uszu cudo haha.

  • KaZeK FG
    KaZeK FG 2 tygodnie temu

    O, jest i Poczciwy Kamil.

  • Kitek
    Kitek 2 tygodnie temu

    Przynajmniej umie sie przyznac ze jest tak naprawde wybity przez friza nie to co weronika szacunek

  • Massket Patryk
    Massket Patryk 2 tygodnie temu

    Proszę usuń ten efekt szarości na filmach bo po 15 minutach oglądania oczy bolą

  • Milosz Swirk
    Milosz Swirk 2 tygodnie temu

    Mini jack 3,5 mm 🤣😂

  • rondzik25n1
    rondzik25n1 2 tygodnie temu

    Fajny ten Krzychu, taki poczciwy.